Referencje

Narzędzia ValueMatch są z powodzeniem wykorzystywane w organizacjach różnych wielkości. Używają ich zarówno zewnętrzni konsultanci lub coachowie, jak i wewnętrzne działy HR i szkoleniowe.

Wybrane organizacje, które korzystały z narzędzi ValueMatch

Komentarze praktyków ValueMatch korzystających z narzędzi na całym świecie

„Narzędzia ValueMatch pozwalają nam na szybką identyfikację i ustalenie priorytetów co do problemów kulturowych i strukturalnych, do których powinniśmy się odnieść na warsztatach, które prowadzimy z naszymi klientami. Bez takich narzędzi dojście do sedna sprawy w czasie warsztatów jest bardziej czasochłonne.

Hal Bagley

Elevate2Lead, USA

„Mam teraz narzędzie, dzięki któremu mogę pomóc moim klientom w analizie kultury ich organizacji i osobistych poglądów na współpracę i przywództwo. Badania ValueMatch dostarczają wartościowych wskazówek na temat tego, czego można się spodziewać w bliskiej przyszłości w kwestii rozwoju na poziomie indywidualnym, zespołowym i/lub organizacyjnym.

Hans Ruijs

HR Training & Consulting GmbH, Szwajcaria

Pierwszy raz spotkałem się z narzędziami ValueMatch po wyjeździe do Szwajcarii w celu wzięcia udziału w szkoleniu z zakresu Spiral Dynamics. To było fantastyczne i przyjemne szkolenie, zorganizowane i przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Przeprowadzone badanie Spiral Dynamics online było podobne do innych, które wykonywałem już wcześniej. Odniosłem jednak wrażenie, że narzędzia ValueMatch zapewniały szersze spojrzenie i większą precyzję. Zdałem sobie sprawę z tego, jak bardzo jest to przydatne dla mnie osobiście i jak mogłoby przełożyć się na dużo szerszą skuteczność i efektywność w często najeżonym trudnościami kontekście zmiany organizacyjnej. To sprawiło, że wziąłem udział w szkoleniu certyfikacyjnym i teraz naprawdę cenię sobie dostęp do niesamowitych zasobów narzędzi ValueMatch, które stały się częścią mojej oferty.

Jonathan Dover

Integral View, UK

„Dzięki programowi certyfikacyjnemu ValueMatch naprawdę uświadomiłam sobie, jak ten unikatowy, oparty na wartościach model może umożliwić poprawę sprawczości na poziomie organizacyjnym i osobistym. Czas spędzony na szkoleniu pozwolił mi nauczyć się, jak teoria może zostać zastosowana w prawdziwym świecie i jak komunikować się z innymi. Odkryłam, jak może ona zostać zastosowana w celu rozwoju osobistego i organizacyjnego, z punktu widzenia ludzkich systemów. Jestem wdzięczna trenerom za podzielenie się ogromną wiedzą i doświadczeniem.

dr Rasa Katilienė

coach i wykładowca, Wilno, Litwa

„Używam badań ValueMatch na przykład na początku szkolenia zespołowego – w celu odkrycia wewnętrznej dynamiki. Pozyskany profil zespołu daje jasny obraz tego, co się dzieje, i pozwala na wybór skutecznych działań. Narzędzia ValueMatch to profesjonalne profile wysokiej jakości za rozsądną cenę. Dodatkowo podstawę do ciągłego rozwoju stanowi informacja zwrotna ze strony użytkownika.

Heleen de Ruijter

Heleen de Ruijter development & training, Holandia

„W przekształcaniu portfolio firm usługowych niezastąpiona jest wiedza na temat granic potencjału w firmie. Jasne informacje, których dostarczają badania ValueMatch na temat kultury i systemów wartości interesariuszy, sprawiają, że z jeszcze większą dokładnością możemy dokonać wyboru projektów rozwojowych. To pozwala na zaoszczędzenie cennego czasu poświęcanego na dyskusje, ponieważ szybko udaje się znaleźć płaszczyznę porozumienia.

Co najbardziej zaskakujące, uczestnicy dochodzą do konsensusu stosunkowo szybko, mimo że nie mieli wcześniej jasnej wizji wspólnego stanowiska. Moje podejście skupia się na wewnętrznej energii systemu klienta, przez co jest dla niego jasne i zrozumiałe. Dzięki temu przyciąga on klientów, którym może zaoferować swoje mocne strony.

Frank Schneegans

Redesigning Services, Niemcy